Średnia ocen z facebook
4.7 / 5
Aktualna liczba opinii 80

MOCNE STOJAKI POD SZTANGE HS1

279,00 zł

-20,00 zł

299,00 zł


Darmowa dostawa

New product

Wysokiej jakości stojaki do ćwiczeń polskiego producenta , 100 % polska stal gwarantuje bezpieczeństwo podczas wykonywania treningu 

Ustawiaj, rozstawiaj, gdzie tylko chcesz...

Stworzyliśmy stojaki, które w żaden sposób nie będą Cię ograniczać. Możesz z nimi ćwiczyć każdym rodzajem sztangi i ustawiać, aż w 8 poziomach! Już dziś rozbuduj swoją siłownię o stojaki pod sztangę marki Kelton.

Dane techniczne

ParametrWartość
Gabaryty45 cm x 91 cm – 154 cm x 45 cm 
(długość x wysokość x szerokość)
Waga15 kg
Testowana wytrzymałość400 kg
Profil konstrukcyjny50x50x2 mm
Szerokość podstawy45 cm
Długość podstawy45 cm
Regulacja wysunięcia91 cm-154 cm (8 poziomów co 9 cm)
Gumowe nakładki na hakitak

Co zyskujesz?

FaktTwoja korzyść
Stabilna konstrukcja z profilu 50x50x2 mmZagwarantuje Ci bezpieczeństwo podczas treningu.
Konstrukcja wytrzymała na 400 KILOGRAMÓW ciężaru.Mocne, jakościowe spawy odporne na wieloletnie użytkowanie.
Potężna podstawa.Da Ci 100% poczucia bezpieczeństwa. Zapewni stabilność stojaków.
Regulacja wysunięcia wkładu stojaka w 8 stopniach.Możesz regulować wysokość stojaków: do wyciskania sztangi i przysiadów ze sztangą.
Dowolna regulacja rozstawu.Możesz na nich ćwiczyć każdym rodzajem sztangi 
(od 120 cm do 213 cm).
Ogumowane haki stojaków.Dzięki nim sztanga nie będzie się ślizgać podczas jej odkładania na haki stojaków. Zapewniają cichy trening, co często jest ważne podczas ćwiczeń w domowych warunkach.
Nakładki i zaślepkiDbamy o Twoje bezpieczeństwo podczas treningu oraz estetyczne wykończenia sprzętu. Każdy szczegół w Twoich stojakach jest dla nas ważny.
Przetestowane i zatwierdzone przez profesorów Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.Masz pewność, że kupujesz sprzęt sprawdzony przez najwyższej klasy specjalistów od treningów siłowych.

 

 Lista ćwiczeń do wykonania ze stojakami:

Uwaga! Do ćwiczeń potrzebna będzie ławka z serii Tryton, Avenger, Hermod lub Esus.

NARAMIENNE
Naramienne
  • Wyciskanie sztangi sprzed głowy
  • Wyciskanie sztangi zza głowy
KLATKA
Klatka
  • Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej
  • Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej głową w górę
  • Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej wąskim chwytem
GRZBIET
Grzbiet
  • Przenoszenie sztangi w leżeniu na ławce poziomej
  • Podciąganie (wiosłowanie) w leżeniu na ławce poziomej
RAMIONA
TRICEPS
BICEPS
Ramiona Triceps Biceps
  • Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie
  • Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie
  • Wyciskanie "francuskie" sztangi w siadzie
  • Wyciskanie "francuskie" sztangi w leżeniu
  • Wyciskanie w leżeniu na ławce poziomej wąskim chwytem
NOGI
DWUGŁOWE LUB CZWOROGŁOWE UD
PRZYWODZICIELE LUB ODWODZICIELE
ŁYDKI
Nogi Dwugłowe lub czworogłowe ud przywodziciele lub odwodziciele Łydki
  • Przysiady ze sztangą na barkach
  • Przysiady ze sztangą trzymaną z przodu
  • Wspięcia na palce w staniu
  • Odwrotne wspięcia w staniu

Napisz opinię

MOCNE STOJAKI POD SZTANGE HS1

MOCNE STOJAKI POD SZTANGE HS1

Wysokiej jakości stojaki do ćwiczeń polskiego producenta , 100 % polska stal gwarantuje bezpieczeństwo podczas wykonywania treningu